Бейінді оқыту – бұл оқушылардың қызығушылықтары, бейімдіктері және қабілеттері есепке алынатын, оқушылардың кәсіптік таңдауларына сәйкес олардың дамуына жағдай жасалатын, оқу қызметін ұйымдастыру.
МАҚСАТЫ:
- Оқушылардың пәндерге бейінділігін анықтап, қызығушылығын арттыру, болашақ өміріне қажетті бағдарлы білім беру.
- Бағдарлы білім беруде оқушылардың дарындылық қабілеттерін дамытатын, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін ұйымдастыратын, олардың кәсіби бағдарының қалануына септігін тигізетін оқытудың әдістері мен технологияларын қолдану;
- Психодиагностикалық зерттеулер арқылы оқушының қызығушылықтарын, қабілеттерін және іскерлік, икемділік дағдыларын жетілдіру.
- Оқушыларға кәсіптік бағдар беруде олардың болашақ мамандығы мен оқыту бейінін таңдауына, сонымен қатар болашақ кәсіптік мансабын жоспарлауына қолдау көрсету;
- Оқушылардың әлеуметтену мүмкіндіктерін кеңейту, жалпы және кәсіби білім беру арасындағы сабақтастықты қамтамасыз ету, мектеп түлектерін жоғары кәсіби білім бағдарламаларын меңгеруге тиімділікпен даярлау.
- Оқушылардың еңбекке саналы көзқарасын, тұлғалық ерекшеліктерін, қабілеттері мен қызығушылықтарын, өңірдегі және елдегі еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, қызмет саласын таңдау еркіндігі шеңберінде өзінің кәсіптік бағыт-бағдарын айқындауына мүмкіндік беру;
МІНДЕТТЕРІ:
- Бағдарлы оқытуда білім сапасын арттыру мақсатында тиімді әдістемелік жұмыс түрлерін жоспарлау;
- Оқушылардың оқыту бейіні бойынша бөлу үшін олардың бейімділіктері, қабілеттері мен қызығушылықтары туралы объективті мәліметтер жинақтау;
- Таңдау пәндері сабақтары мен тәрбие жұмысында қолданылатын оқытудың кешенді және дәстүрлі емес формалары мен әдістері есебінен бейіндік оқытудың кең ауқымын қамтамасыз ету;
- Мектеп бітіруші түлектердің қорытынды аттестаттау және ЖОО орындарына түсу үшін тапсыратын Ұлттық Бірыңғай Тестілеуде (ҰБТ) жоғары нәтиже көрсетуіне бағытталған дайындық жұмыстарын жүргізу;
- Оқушылардың болашақта ЖОО таңдауда жеткілікті мөлшерде ақпараттық орта қалыптастыру, ЖОО өкілдерімен кездесулер, таныстырылымдар өткізуді ұйымдастыру;
- Жоғары сынып оқушыларына еңбек нарығында сұраныстарға ие мамандықтарды насихаттау үшін кәсіптік бағдар беру және еңбек нарығы саласындағы ұйымдармен ынтымақтастық орнату;
- Ата-аналарды мектеп оқушыларының өмірдің әртүрлі салаларына деген қызығушылықтарын арттыру, басым қызығушылықтарын қалыптастыру және кәсіптік бағдар беру жұмыстарына жұмылдыру;
БЕЙІНДІК ОҚЫТУДЫҢ НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ БАЗАСЫ
- «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі №319 Заңы (толықтырулар мен өзгертулерді қоса алғанда).
- «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығы
- «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 8.11.2012 ж. №500 бұйрығы
- «Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім деңгейлерінің жалпы білім беретін пәндері мен таңдау курстары бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы
- «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023–2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы» ҚР Үкіметінің 2023 жылғы 28 наурыздағы №249 Қаулысы
- «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 18.03.2008 ж. №125 бұйрығы
- «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 22.05 2020 ж. №216 бұйрығы
- «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» ҚР БҒМ 6.04.2020 ж. №130 бұйрығы
- «2024-2025 Оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерінде білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» Әдістемелік нұсқау хат. – Астана: Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА, 2024. (2024 жылғы 10 маусымдағы №2 хаттама).
- «Орта білім беру ұйымдарында 2024-2025 оқу жылының басталу және аяқталу мерзімдерін, сондай-ақ білім алушыларды қорытынды аттестаттаудан өткізу мерзімдерін айқындау туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің м.а. 2024 жылғы 10 шiлдедегi № 174 бұйрығы.
- «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында білім алушыларды кәсіптік бағдарлауды диагностикалау және анықтау бойынша әдістемелік ұсынымдар» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №150 бұйрығы;
- «Оқушылардың кәсіптік бағдары бойынша мектеп директорларының орынбасарларының біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы» «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Педагогикалық шеберлік орталығы, 2019 жыл.
БЕЙІНДІК ОҚЫТУДЫҢ НЕГІЗГІ ЖҰМЫС БАҒЫТТАРЫ
І. ОҚУШЫНЫҢ БЕЙІНДІЛІК БАҒЫТТАРЫН АНЫҚТАУ
Мақсаты: Оқушылардың қабілеттері мен қызығушылықтарын ескере отырып, бағдарлы сыныптарда оқуын қамтамасыз ету.
Басты жұмыс бағыттары:
1) 7-ші бағдарлы сыныптарға дайындық жұмыстары:
- 6-сынып оқушыларын бағдарлы сыныптарға дайындау:
- білім сапасын бақылау, қадағалау, талдау жасау;
- психологиялық-диагностикалық сынақтар өткізу;
- оқушылар мен ата-аналарға арналған түсіндіру жұмыстары.
2) 9-сынып оқушыларын болашақ мамандықтары бойынша жалпы білім курсының бағдарлы сыныптарына дайындық жұмыстары:
- кәсіби бағдар бойынша психо-диагностикалық сауалнама;
- қорытынды бітіру емтихандарында тапсыратын бейіндік пәндерді анықтау;
- 10-11 сыныптардың оқу жоспарымен оқушыларды және ата-аналарды таныстыру.
3) 10-11 сынып оқушыларының бейіндерінің дұрыстығын қадағалау және қолдау жұмыстары:
- бейіндік бағдарын өзгерткен жағдайда себептерін анықтау, қосымша жұмыс
- қорытынды аттестаттау емтихандарында тапсыратын бейіндік пәндерді анықтау;
2024-2025 оқу жылы бойынша жоғары сынып оқушыларының таңдау пәндері мен сынып бағыттарының сәйкестігі
Сн |
Сынып бағыты |
Оқушы саны |
Қоғамдық-гуманитар |
Химия-биология |
Физика-матем |
Бағыты бойынша |
Сәйкестік пайызы |
2024-2025 оқу жылы |
|||||||
10А |
Қоғамдық-гуманитарлық |
23 |
22 |
0 |
1 |
22 |
95,7% |
10Б |
Химия-биологиялық |
24 |
1 |
23 |
0 |
23 |
95,8% |
10В |
Химия-биологиялық |
24 |
1 |
23 |
0 |
23 |
95,8% |
10Г |
Физика-математикалық |
24 |
1 |
0 |
23 |
23 |
95,8% |
10Д |
Физика-математикалық |
23 |
0 |
0 |
23 |
23 |
100% |
10Е |
Физика-математикалық |
24 |
1 |
0 |
23 |
23 |
95,8% |
10-сн |
ЖАЛПЫ |
142 |
26 |
46 |
70 |
137 |
96,5% |
11А |
Қоғамдық-гуманитарлық |
21 |
21 |
0 |
0 |
21 |
100% |
11Б |
Химия-биологиялық |
17 |
1 |
16 |
0 |
16 |
94,1% |
11В |
Физика-математикалық |
26 |
0 |
1 |
25 |
25 |
96,2% |
11Г |
Физика-математикалық |
16 |
0 |
0 |
16 |
16 |
100% |
11-сн |
ЖАЛПЫ |
80 |
22 |
17 |
41 |
78 |
97,5% |
2. БЕЙІМДІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІН ДАМЫТУ
Мақсаты: Бейімдік оқыту жүйесінде оқушылардың таңдаған бағыттары бойынша терең білім алуын қамтамасыз ету, дарындылық қабілеттері мен қызығушылықтарын дамыту жұмыстарын жүргізу.
Басты жұмыс бағыттары:
1) Негізгі және тереңдетілген пәндер бойынша мамандандырылған білім беру ұйымдарының жұмысының үлгілік қағидалары талаптарына сай оқу бағдарламаларын жүзеге асыру:
2) Оқушыларға таңдау пәндері мен болашақ мамандықтарына сәйкес кәсіби бағдар бойынша арналуы курстар мен факультативтер:
3) Оқушыларды пәндік олимпиадалар мен сайыстарға қатыстыру арқылы Жоғары оқу орындарының гранттарына түсуіне мүмкіндік жасау:
4) Мектеп оқушыларын Халықаралық стандартталған сынақтар бойынша сертификат иеленуіне (IELTS, APTIS, NUFYP Entrance Test, SAT, ACT, BI, т.б.) қолдау жасау.
5) Халықаралық зерттеулерге (PISA, TIMMS, PIRLS, т.б.) мектеп оқушыларының дайындығын ұйымдастыру және жаратылыстану-математика бағытындағы пән мұғалімдеріне әдістемелік қолдау жасау.
МЕКТЕПТІҢ БЕЙІНДІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІ:
1. Қоғамдық-гуманитарлық бағыт: |
2. Жаратылыстану-математика бағыты |
|
Химия-биологиялық бөлім |
Физика-математикалық бөлім |
|
Бағдарлы сыныптар: 7«А», 8«А», 9«А», 10«А», 11«А». |
Бағдарлы сыныптар: 7«Б», 8«Б», 9«Б», 10«Б», 10«В» 11«Б» |
Бағдарлы сыныптар: 7«В», 7«Г», 8«Г», 8«Д», 9«В», 9«Г», 10«Г», 10«Д», 10«Е», 11«В», 11«Г» |
Тереңдетілген пәндер: Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы |
Тереңдетілген пәндер: Химия, биология |
Тереңдетілген пәндер: Математика, физика |
Негізгі пәндер: Қазақ тілі мен әдебиеті, Қазақстан тарихы, Дүние жүзі тарихы, Құқық негіздері, Орыс тілі мен әдебиеті, Ағылшын тілі |
Негізгі пәндер: Химия, Биология, География, Жаратылыстану, Дене тәрбиесі, АӘТД |
Негізгі пәндер: Физика, Математика, Информатика, Көркем еңбек |
2024-2025 оқу жылында ЖОО олимпиадаларының қатысушыларының жоғары оқу орындарына білім беру гранттарын иеленуі
№ |
Қатысушының аты-жөні |
Сайыс атауы |
Грант атауы |
1. |
Сейілхан Ерасыл |
SDU University SPT 2025 олимпиадасы |
Сулейман Демирель университетінің 30% жеңілдік гранты |
2. |
Ниязов Дамир |
SDU University SPT 2025 олимпиадасы |
Сулейман Демирель университетінің 15% жеңілдік гранты |
3. |
Серикова Акнур |
Geonline орталығының жобасы |
«Нархоз» университетінің 100% жеңілдік ішкі гранты |
4. |
Файзолла Ақкербез |
М.Өтемісов атындағы БҚУ-і Мәдениет және өнер факультетінің «Өнер қанат, білім-санат» атты ХІХ қалалық байқауы |
М.Өтемісов атындағы БҚУ-і Мәдениет және өнер факультетінің шығармашылық емтихандарына Жолдама |
2024-2025 оқу жылында мектеп бітірушілердің Халықаралық стандартталған сынақтар бойынша сертификат иеленуі туралы мәліметтер
№ |
Аты-жөні |
Сн |
Атауы |
Балл |
1 |
Галимова Айнара |
11а |
IELTS |
7.0 |
2 |
Джанаева Алина |
11а |
IELTS |
6.0 |
3 |
Исмагулова Алина |
11а |
IELTS |
5.5 |
4 |
Искалиева Амина |
11а |
IELTS |
6.5 |
5 |
Сабыр Гүлназ |
11а |
IELTS |
7.5 |
6 |
Ержан Аружан |
11а |
IELTS |
5.5 |
7 |
Жанбұл Жансая |
11б |
IELTS |
5.5 |
8 |
Серіккалиева Актолкын |
11б |
IELTS |
6.5 |
9 |
Ақылбек Әли |
11в |
IELTS |
7.0 |
10 |
Айдын Айнара |
11в |
IELTS |
7.0 |
11 |
Еслямбек Аяжан |
11в |
IELTS |
6.5 |
12 |
Ниязов Дамир |
11в |
IELTS |
6.5 |
13 |
Салауат Мансұр |
11в |
IELTS |
5.5 |
14 |
Темірболатова Мадина |
11г |
IELTS |
6.5 |
3. КӘСІБИ БАҒДАР БЕРУ
Мақсаты: Жоғары сынып оқушыларын болашақ мамандығын дұрыс таңдауына қолдау көрсету. Жоғары оқу орындары және оқуға түсу ережелері туралы ақпараттық түсініктер ұйымдастыру.
Басты жұмыс бағыттары:
1) Мамандық таңдау бойынша көмек көрсету:
- кәсіби бағдар бойынша психологиялық-диагностикалық сауалнамалар (психологтар) ;
- «Менің болашақ мамандығым», «Ата-анамның жұмысындағы бір күнім», «Жанымда жүр жақсы адам» тақырыбында тәрбие сағаттары мен сыныптан тыс шаралар (кураторлар);
- Оқу бағдарламалары топтамасы және таңдау пәндері бойынша мамандықтар тізбесімен жұмыс (www.testcenter.kz);
- «Жаңа мамандықтар атласы» жобасымен таныстыру («BTS-Education» орталығы);
- Мектеп түлектерімен кездесулер ұйымдастыру (тәрбие бөлімі).
2) Қазақстан Республикасының және шет елдердің ЖОО-мен таныстыру:
- ЖОО өкілдерімен кездесулер, онлайн форумдар, онлайн конференциялар;
- ЖОО түсу бойынша ақпараттық көмек (интернет ресурстары);
- «Ашық есік күндері» және ЖОО көрмелеріне қатысу;
Дарынды балаларға арналған С.Сейфуллин атындағы №11 облыстық мамандандырылған мектеп-лицей-интернатының 2024-2025 оқу жылында өткізілген кәсіби бағдар беру жұмыстары
№ |
Жұмыс түрі |
Уақыты |
Өткен орны |
1. |
«2023-2024 оқу жылында мектеп түлектерінің ЖОО түсуі бойынша есептік талдау». «2024-2025 оқу жылында ұйымдастырылатын кәсіби бағдар жұмыстарының жоспары» |
Тамыз, 2024ж. |
Педкеңес Қызыл зал |
2. |
9- 11 сынып оқушыларына «Қорытынды аттестаттау және ҰБТ тапсыру ережелері, ЖОО түсу ережелерімен» таныстыру |
Қыркүйек Қаңтар, Мамыр |
Сынып сағаттары Кесте бойынша |
3. |
9,11 сынып оқушыларының ата-аналар жиналысында Қорытынды аттестаттау және ҰБТ тапсыру ережелері, ЖОО түсу ережелерімен» таныстыру |
Қыркүйек Қаңтар, Мамыр |
Ата-аналар жиналысы онлайн |
4. |
11-сынып оқушыларына арналған ҰТО өкілдерімен және ЖОО қабылдау комиссиясы төрағасы А.С.Аманбаевпен кездесу. |
Наурыз Маусым |
Акт залы |
5. |
Мектеп бітірушілеріне арналған ақпараттық ватсап тобы жұмысын ұйымдастыру. Ережелер, өзгерістер, ЖОО рейтингі, мамандықтар таңдау, т.б. тақырыпта мәліметтермен бөлісу |
Жыл бойы |
Интернет желісі Әлеуметтік желілер |
4. ҚОРЫТЫНДЫ АТТЕСТАТТАУҒА ДАЙЫНДЫҚ
Мақсаты: Оқу жылының қорытындысы бойынша Негізгі орта мектепті бітіруші 9-сынып және Жалпы орта мектепті бітіруші 11-сынып оқушыларын қорытынды мемлекеттік бітіру емтихандарына дайындау.
Басты жұмыс бағыттары:
1) Қорытынды аттестаттау ережелерімен таныстыру:
- 9 және 11-сынып оқушыларын, ата-аналарды, пән мұғалімдерін қорытынды аттестаттау ережелерімен (енгізілген толықтырулар мен өзгерістерді қоса) таныстыру, презентациялық материалдар дайындау, тарату;
- Өткен оқу жылдарында қолданылған емтихан материалдарының үлгілерін беру;
- Интернет ресурстарына сілтемелер беру.
2) Байқау сынақтарын өткізу:
- қорытынды аттестаттау бойынша сынақ материалдарын дайындау, өткізу, талдау.
- 9-сынып үшін Үздік аттестатқа үміткерлермен, 11-сынып үшін «Алтын белгі» және Үздік аттестатқа үміткерлермен қосымша жұмыстар.
3) Қорытынды аттестаттауды ұйымдастыру:
- оқу жылының басында 9,11-сынып бойынша қорытынды аттестаттау пәндерінен сабақ беретін тәжірибелі ұстаздарды тағайындау (тамыз, 2024 ж.);
- мектеп бойынша қорытынды аттестаттау комиссиясын құру (қаңтар, 2025 ж. Педкеңес);
- мектеп бітірушілердің таңдау пәндері бойынша БҚО облыстық білім басқармасына емтихан материалдарына тапсырыс беру (ақпан, 2025 ж.);
- негізгі және таңдау пәндері бойынша мектеп бітірушілерге дайындық мақсатында консультациялар кестесін құру (4-тоқсан);
- «Алтын белгі» белгісіне және Үздік аттестатқа үміткерлердің құжаттарын дайындау, комиссия құру және акт жасау (сәуір, 2025 ж.)
Қорытынды аттестаттау «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 Бұйрығының (толықтырулар мен өзгертулерді қоса алғанда) негізінде жүргізілді.
Емтихан нәтижесінен кейінгі 11-сыныптардың үлгерім көрсеткіштері
Сынып |
Оқушы саны |
Алтын белгі |
Үздік аттестат |
11-сынып бойынша қорытынды бағалар |
Үлгерім сапасы |
||
Үздік |
Екінді |
Орташа |
|||||
11 «А» |
21 |
1 |
- |
2 |
18 |
1 |
95,5% |
11 «Б» |
17 |
2 |
4 |
8 |
9 |
- |
100% |
11 «В» |
26 |
4 |
3 |
11 |
14 |
1 |
96,2% |
11 «Г» |
16 |
0 |
1 |
3 |
13 |
- |
100% |
жалпы |
80 |
7 |
8 |
24 |
54 |
2 |
97,5% |
2024-2025 оқу жылы бойынша мектептің білім сапасы: 89,2%
«Алтын белгі» белгісінің иегерлері
№ |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
Үй/инт |
1. |
Галимова Айнара Армановна |
11А |
Үй |
2. |
Бердеш Айшабибі Айболқызы |
11Б |
Үй |
3. |
Түмен Аружан Артурқызы |
11Б |
Үй |
4. |
Базарбаева Замира Ернұрқызы |
11В |
Интернат |
5. |
Салихат Әсел Бақтыгерейқызы |
11В |
Инт |
6. |
Серикова Акнур Абзаловна |
11В |
Интернат |
7. |
Шайдуллин Нурислам Саябекович |
11В |
Үй |
Үздік аттестат иегерлері
№ |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
Үй/инт |
1. |
Амангелдиева Азиза Имантаевна |
11Б |
Интернат |
2. |
Жеңіс Айша Мерекеқызы |
11Б |
Үй |
3. |
Меңдіғали Назерке Бибітқызы |
11Б |
Үй |
4. |
Шайдолла Нұрдана Айзатқызы |
11Б |
Интернат |
5. |
Айдын Айнара Расулқызы |
11В |
Үй |
6. |
Амангалиева Нуриля Аяпбергеновна |
11В |
Үй |
7. |
Есламбек Аяжан Азаматқызы |
11В |
Үй |
8. |
Темирболатова Мадина Мухитовна |
11Г |
Үй |
5. ҰЛТТЫҚ БІРЫҢҒАЙ ТЕСТІЛЕУГЕ ДАЙЫНДЫҚ
Мақсаты: Мектеп бітіруші 11-сынып оқушыларының Ұлттық бірыңғай тестілеуге жоғары дәрежеде дайындалуына қолайлы жағдайлар жасау.
Басты жұмыс бағыттары:
1) Ұлттық бірыңғай тестілеу ережелерімен таныстыру:
- 11-сынып оқушыларын, ата-аналарды, пән мұғалімдерін Ұлттық бірыңғай тестілеу ережелерімен (енгізілген толықтырулар мен өзгерістерді қоса) таныстыру, презентациялық материалдар дайындау, тарату;
- Тест тапсырмаларының спецификацияларымен, үлгілік тест тапсырмаларымен, қолданылатын оқулықтар тізбесімен таныстыру (www.testcenter.kz);
- өткен оқу жылдарында қолданылған ҰБТ материалдарының үлгілерін беру;
- Интернет ресурстарына сілтемелер беру.
2) ҰБТ пәндері бойынша қосымша сабақтар:
- негізгі және таңдау пәндер бойынша оқушыларға түстен кейінгі уақытта қосымша сабақтар өткізу;
- интернат оқушыларына кешкі уақытта өз бетімен дайындау үшін мектеп ғимаратынан кабинеттер беру.
- БҚО білім басқармасының ұйымдастырған онлайн консультацияларға қатысу.
3) Байқау сынақтарын өткізу:
- байқау сынақтар материалдарын дайындау, айына екі рет өткізу, талдау.
- сынақ нәтижелері бойынша талдау жасау, қатемен жұмыс;
4) ҰБТ тапсырушылардың құжаттарын дайындау:
- Ұлттық Тестілеу Орталығының базасына мектеп бітірушілерді тіркеу бойынша көмек көрсету,ҰБТ тапсырушылардың құжаттарын дайындау.
2024-2025 оқу жылында мектеп бітірушілердің ҰБТ-ға дайындық мақсатында ұйымдастырылған қосымша сабақтар
Оқушылардың ҰБТ негізгі пәндері мен бейімдік пәндер бойынша дайындығын арттыру мақсатында факультатив және элективті курстар есебінен қосымша сағаттар беріліп, екінші ауысымда сабақ кестесі жасалды.
Екінші жарты жылдықтан бастап «Математикалық сауаттылық», «Оқу суаттылығы», «Қазақстан тарихы» пәндері бойынша дайындық сабақтары бірінші ауысымға ауыстырылды.
2024-2025 оқу жылында мектеп бітірушілердің ҰБТ-ға дайындық мақсатында жүргізген байқау сынақтарының нәтижелері
Байқау сынақтарының оқушыларға дайындық үшін маңызы өте зор. Өйткені олар дайындық деңгейін анықтап қана қоймай, қателіктері мен кемшіліктерін анықтайды. Пән мұғалімдеріне де өз жұмыстарын жоспарлауға, оқушының осал тұстарын анықтай отырып, білімдерін толықтыруына да көп пайдасы тиді. Тапсырмалар дайындау барысында осы оқу жылындағы және өткен жылдардағы ҰБТ материалдары, Ұлттық Тестілеу орталығының байқау сұрақтары алынды. Оқушылар мектепте өткізілген байқау сынақтарымен қатар, онлайн режимінде ұйымдастырылған Ұлттық Тестілеу орталығының, "UStudy" тестілеу орталығының, JOO.kz платформасының да байқау сынақтарын орындады.
Дарынды балаларға арналған С.Сейфуллин атындағы №11 облыстық мамандандырылған мектеп-лицей-интернаты бойынша 2024-2025 оқу жылында мектеп бітірушілерінің ҰБТ қорытындысы туралы мәліметтер
№ |
Барлық бітірушілер саны |
ҰБТ-ға қатысқан бітірушілер саны |
Ең жоғары балл |
Ең төменгі балл |
ҰБТ қорытындысы бойынша орташа балл |
Шығармашылық емтихан тапсырушылар |
Шекті балл жинамаған оқушылар |
2024-2025 оқу жылы |
|||||||
1 |
80 |
80 |
135 |
61 |
106,90 |
Файзолла Ақкербез Лұқпан Мақпал Ізгалиева Айнар |
- |
№ |
ҰБТ тапсыр-ған барлық бітіруші саны |
ҰБТ қорытындысы бойынша орташа балл пәндер бойынша |
||||||||||||||
ҰБТ бойынша орташа балл |
Матем сауаттылық (10 б) |
Оқу сауаттылығы (10 б) |
Қазақстан тарихы (20 б) |
Таңдау пәндері (50 балл) |
||||||||||||
Математика |
Физика |
Информатика |
Биология |
Химия |
География |
Дүние жүзі тарихы |
Құқық негіздері |
Қазақ тілі |
Қазақ әдебиеті |
Ағылшын тілі |
||||||
2024-2025 оқу жылы |
||||||||||||||||
1 |
80 |
106,91 |
7,74 |
9,09 |
13,54 |
38,32 |
31,24 |
42,25 |
42,18 |
37,47 |
37,69 |
35,79 |
36,50 |
45,25 |
45,00 |
43,70 |
ҰБТ нәтижесі бойынша 130 және одан жоғары балл жинаған түлектер
р/с |
Аты-жөні |
Сн |
Балл |
р/с |
Аты-жөні |
Сн |
Балл |
|
ҰБТ №1 |
ҰБТ №2 |
|||||||
1 |
Меңдіғали Назерке |
11Б |
135 |
1 |
Сергеева Айдана |
11В |
135 |
|
2 |
Сергеева Айдана |
11В |
134 |
2 |
Галимова Айнара |
11А |
134 |
|
3 |
Сабыр Гүлназ |
11А |
131 |
3 |
Меңдіғали Назерке |
11Б |
131 |
|
4 |
Бердеш Айшабибі |
11Б |
131 |
4 |
Сабыр Гүлназ |
11А |
131 |
|
5 |
Түмен Аружан |
11Б |
131 |
5 |
Базарбаева Замира |
11В |
130 |
Дарынды балаларға арналған С.Сейфуллин атындағы №11 облыстық мамандандырылған мектеп-лицей-интернаты бойынша 2024-2025 оқу жылында мектеп бітірушілерінің оқуға түсу туралы мәліметтері
Мектеп түлектерінің оқуға түсу мәліметі
Сн |
Түлектер саны |
Грант иегерлері |
Грант пайызы |
Ақылы оқу |
Оқуға бармады |
Қазақстан |
Шет ел |
2024-2025 оқу жылы |
|||||||
11А |
21 |
15 |
71,4% |
6 |
0 |
21 |
0 |
11Б |
17 |
15 |
88,2% |
2 |
0 |
15 |
2 |
11В |
26 |
26 |
100% |
0 |
0 |
26 |
0 |
11Г |
16 |
16 |
100% |
0 |
0 |
16 |
0 |
Жалпы |
80 |
72 |
90% |
9 |
0 |
78 |
2 |
Оқуға түсу географиясы (жалпы)
Қазақстан Республикасы ЖОО түсушілер |
|
Алматы қаласы Астана қаласы Орал қаласы Ақтөбе қаласы Түркістан қаласы Арқалық қаласы Ақтау қаласы |
34 29 5 5 3 1 1 |
Шет елдік ЖОО түскендер
Жамбұл Жансая Серікқызы - Тегін Жерорта Теңізі Университеті (LUM University), Италия, Бари қаласы
Сериккалиева Актолкын Сериккалиевна - Халықаралық Кипр университеті, (Cyprus International University), Кипр, Никосия қаласы